lørdag, juni 18, 2005

Sidder på specialebjerget....

endnu en morgen, og kigger ud over det solbeskinnede Dicken´ske kongerige...

Det er underligt at være så tæt på slutningen af en proces, men samtidig føle sig så langt fra målstregen, det føles meget uvirkeligt...Tænk at jeg virkelig snart er cand.mag, meget surrealistisk, men også en ganske rar tanke. Der er jo andet i livet end studier, og det pulserende liv venter lige om hjørnet.

Jeg er godt tilfreds med at jeg skal være med min egen boss, så kan jeg flexe det jeg vil og tage de fridage skemaet giver plads til. Sidde i solen og hyggelæse, endelig langt om længe prøve at føle mig som et afslappet menneske. Ferie? Gud hvad er det? Det glæder jeg mig til at opleve. Ved dog også at realiteterne snart slår mod ruden og at der er flere sorte skyer end jeg er klar over! Men jeg glæder mig sgu!!!!

Ingen kommentarer: