lørdag, april 08, 2006

Har du taget kørekort i Brøndby eller Glostrup?

Så er det din anbefaling/advarsel bogormen søger efter! Alternativt hører jeg også gerne fra jer der har gået på en rigtig god køreskole i Københavnsområdet....

Bogormen skal til det, kørekortet skal erhverves så jeg kan komme ud og gøre det danske land usikkert. Jeg har råd nu, men jeg er meget i tvivl om hvor jeg skal tage kørekortet. Skal jeg gå til en af de store velrenommerede og sikre, som fx Tip Top Trafik, eller kan jeg roligt tage en af de køreskoler der ligger i min nærhed, fx Kirkebjerg Køreskole her i Brøndby, eller Mortens køreskole ved Glostrup Station? Jeg er meget usikker på hvad jeg skal gøre.

Naturligvis vil jeg helst kunne cykle hen til en køreskole i nærheden, men på den anden side har man hørt så meget om køreskoler med fusk og svindel, hvor kunderne ikke så skyggen af det de havde betalt for, såh....ja, jeg har desperat brug for nogle gode råd fra jer derude i blogland!

Hjælp mig så jeg snarest kan koncentrere mig om teori og vejkørsel:-)

Ingen kommentarer: