tirsdag, december 12, 2006

En noget så gravid december.....

Hallo, hrm, hrm, går december ikke lovlig hurtigt i år? Ikke? Nå nej, jeg har bare ligget syg i de dersens 8-10 dage, såh....

Måske jeg lige skulle tage mig sammen og få pyntet lidt op? Købt alle julegaverne? Jo, god idé. Det er bare sin sag, når man er gravid med storkvalme 24-7, tager kørekort med hiv og sving og også lige skal have dækket alle sine morfar-naps dagen igennem. Ja, og det tager jo også tid med alle de små-måltider, der skal indtages, når det nu er det eneste, der hjælper bare lidt på kvalmen.

Bed til at GraviFrisk ( noget ingefær-hejs fra apoteket ) hjælper mig. Please. For jeg vil også kunne grovæde i julen, specielt nu her hvor det er mig lovlig tilladt: ja, altså, alle ved jo at gravide er grovædere? Eller? Ja uanset, hvis kvalmen forsvinder, så skal I bare se gajolen og jeg tage for os af retterne. Big time.

Min mave raver altså godt ud i samfundet efterhånden, lige så gør den dersens barm, og jeg synes jeg ligner en der skal til at gå ind i 3. trimester, ej, spøg til side, men overdrivelse fremme forståelsen. Ifølge bøgerne burde jeg jo nærmest være flad endnu, her i 11-12 uge. Der er ikke så meget som et par cowboybukser, jeg kan passe mere, og faktisk er der kun nederdele og joggingbukser tilbage - og selv et par addidas er begyndt at irritere mig. Jeg er spændt på om det måske er tvillinger igen, og benytter gerne enhver lejlighed til at drille kæresten med mistanken. Han blir´ikke så grå i hovedet mere, den stakkels mand har vist vænnet sig til lidt af hvert med en jeg-skal-komme-efter-dig-noget-så-gravid kæreste i huset. Tilgengæld driller han så mig tilbage med, at det sikkert er trillinger. Det syns´jeg ikke er sjovt. At all.

Nå men altså, nu vil jeg jule noget så december-agtigt, og bede til gud om at denne kvalme fra helvede går sin vej. Nu. Eller bare snart.

Gajol-hilsner herfra og fortsat go´december til alle;-)

Ingen kommentarer: