lørdag, december 08, 2007

Hold da kæft....

hvor kan en skoldvarm kop kaffe bare hjælpe i en belastende stund! Ahh....



Manden sover grundet julefrokost i går, potten sover i vognen, men har været lidt vanskelig her i dag. Og i går, efter hyggeligt venindebesøg, ja så ville den lille størrelse, der normalt er ret eksemplarisk, bare ikke sove. Ikke tale om. Overhovedet! Jeg rendte ind og ud af hendes værelse efter hun var puttet omkring kl. 20 - og hold fast, indtil kl. 00.30!!! Hold kæft hvor var mor her bare negativ. Den lille potte var halvt i søvne og skrigende hysterisk. Ville ikke puttes, ville ikke have sutten. Det hjalp heller ikke at blive taget op og trøstet, ej heller at få en ren ble. Og at hun kunne være sulten er virkelig udelukket, så alt i alt kunne jeg blot konstatere, at hun var urolig. Og uden farmand, der var til julefrokost, ja så stod jeg altså selv med balladen. Øv, øv, øv. Hold kæft hvor var jeg træt og sur til sidst...




Men farmand, den lille nisseengel, blev ringet op, og han var sådan set næsten alligevel på vej hjem. Og så skete der jo noget ganske typisk, da farmand kom hjem var potten gået seriøst omkuld. Så typisk.




Så i dag er jeg sgu træt. Bare træt. Og i sådan et tilfælde, mens den lille potte brokker sig i vognen indimellem, ja så er den skoldvarm kop kaffe bare sagen;-)




Jeg nyder at være på barsel. Nyder mit ellers meget nemme barn. Hun er så skøn, så skøn. Det er så sjovt at starte hende op på fast føde, og jeg nyder at lave lækker mad til hende;-) Så nu brokker hun sig igen, jeg må rende;-)




Vi snakkes lige pludselig;-)

Ingen kommentarer: