fredag, februar 11, 2011

As time goes by....




Så gik tiden lige igen, skred fra os, ilede afsted.


Nu forsøger jeg lige at få blogget lidt, du kan læse vores jule/nytårsbrev her hos Nora eller hos Albert:-)
















"Her går det godt, send flere penge". Eller noget. Synes faktisk, det går godt, så misforstår mig ikke. Livet er blot lidt hektisk, eller dynamisk, kald det, hvad du vil. Jeg har vel selv bedt om det, med et familieliv med 2 børn, 2 voksne og en hund. Hverdagshjulene drejer hurtigt, det skal gå stærkt, man skal huske at tage sig tid til nærvær, når man altså ikke er for træt, eller inden, man bliver for træt:-)



Jeg har været tilbage på arbejdet siden oktober, holdt barsel og efterfølgende ferie, og da Albert så var 7 måneder tog farmand over, og så startede Albert i vuggestue efter jul, da han var 9½ måned gammel. Det er gået helt perfekt. Farmand er tilbage på arbejdet, mor også på arbejde, ungerne i institution, og ja, så flyver tiden afsted.

Men vi har det godt, og det er hovedsagen. Vi trives og får tingene til at fungere. Vi tager os tid hver især og til hinanden. Lever det nære dog hektiske liv, sådan som det sikkert er hos mange i familien DK.
Jeg er netop denne uge startet op på en efteruddannelse og tager en AU ( akademiuddanelse ) hos Niels Brock via http://www.netau.dk/ - mit første modul er "Kommunikation i praksis" - spændende - og derfor logger jeg af nu, der skal læses:-)
Kram til jer derude, godt at se jer igen - og see you soon again:-)




1 kommentar:

Esther sagde ...

Et rent tilfælde jeg lige kiggede herind i dag - og så har du sørme været forbi.

Godt at læse det går godt :o)