fredag, maj 18, 2007

Så er det "Tea time"....

I tirsdags mødtes hende den gode veninde og jeg. Vi skulle rigtig forkæles!

Vi havde nemlig planlagt et besøg på Tea Time i Skydebanegade. Der skulle diskes op med sådan en god gammeldags engelsk afternoon tea. Og nøj det var lækkert!


Vi fik den traditionelle afternoon tea, med små agurkesandwiches, scones, ostekage, frugt, og meget mere. Yummi. Naturligvis ikke at forglemme teen, for den var lækker. Vi valgte en lille kande hver, og smagte så hinandens. Uh ha, det var godt.


Et par timer efter, og mange snakke-temaer senere, ja så trådte vi ud på gaden i virkeligheden igen. En god oplevelse rigere. Og det er helt sikkert ikke sidste gang, vi har besøgt Tea Time. Sød betjening, hyggelige, rigtig gammelengelske rammer, og super lækker afternoon tea-traktement.


Og nu ved jeg så, hvad gavekortet fra bedstevennen til Notre Dame, skal bruges på. Naturligvis 4 flotte engelske tekopper. Og de skal trone i køkkenet, som vi jo er ved at forny med en ny langside, hvor vi skal have opvasker og mikroovn, på en fin hylde eller lignende, med et par flotte tedåser ved deres side. Ih, det bliver godt....
Update på den efterhånden ret velvoksende gajol. Der møves, rigtig meget. Og når jeg har køretime, så skal Gajolen partout lægge sig helt op under mit bryst, så jeg har svært ved at manøvrere;-) Maven vokser nu ud, og buler, buler, buler. Jeg er noget besværet efterhånden, orker ikke rigtig så meget, har ikke så meget energi, og ja, jeg er højgravid, sådan på den rigtig gammeldags facon;-) Men det er skønt, og jeg glæder mig så meget, til det her lille væsen dukker op sådan "for real" i vores liv;-)

Og nu får jeg umanerlig lyst til en kop te;-)

Ingen kommentarer: