fredag, maj 25, 2007

Status fra borgfruen....

Solen skinner. Alverdens blomster troner i haven. Hundene daser på græsset. Det er kort sagt bare med at komme i haven! Alverdens pligter, såsom kørekort-teori, arbejde, vaske op med mere, ja de stikkes skråt op idag.

I går var nemlig en hård dag med køretime 2 timer i streg, jordemoderbesøg og dangderen den i kantinen på Herlev Hospital ( sjovere ting er prøvet ) . Min nye ægtemand sluttede sig til mit trætte selskab, og vi sluttede aftenen med den sidste omgang fødselsforberedelse. 2½ time om fødsel og des lige. Og nej tak, det der med sugekop lyder sgu´ikke så rart. Men ok, jeg er åben for lidt af hvert, når den skønne Gajol skal ud til verden om 3-8 uger...


I dag er jeg så mast. Med en stor Gajol på 2300 gram, der bokser til mine ribben og niver i min blærer, ja så kalder sådan en travl dag som i går, på en dejlig, afslappende fridag i dag. Jeps. Bestemt.


Så nu skal der bades, så skal der dyrkes yoga i solen og endeligt vil jeg slå mig ned med masser af frisk drikkelse på terassen og invitere Sherlock Holmes med på en hyggestund i solen.


Pinsen lurer forude. Men vejret tegner ikke for godt, så hvorfor ikke bare nyde denne skønne solskinsdag;-) I pinsen skal vi på jagt efter havemøbler, ordne bad, køkken og diverse projekter, for ærlig talt, nu vil jeg godt snart at manden min når til at gøre det børneværelse klart, vi kan jo ikke have mig gående med stress, vel? Må så lige erkende, at når køreprøven på fredag er overstået, forhåbentlig med et godt resultat, så skal jeg dælme slappe af lige til termin, basta, for det kørekort har altså trukket lidt for store veksler på min psyke....


Hvad skal du bruge solskinsdagen og pinsen på?

Ingen kommentarer: