lørdag, marts 21, 2009

Arbejdslørdag, snaphane og cola
















Vi har arbejdsweekend. Planlægger og starter op. Forsøger igen. Som man siger:-)

Samtidig jobsøger jeg den, så jeg skifter lidt mellem at netværke og planlægge, sætte skibe i søen, og skrive om alle mine fantastiske kompetencer og min fulde motivation.

Gid jobbet snart falder ned i min turban, trænger simpelthen bare sådan! Der er 22 arbejdsdage tilbage i SEBI, jeg søger omkring en 6-10 stillinger om ugen af forskellig art - mon ikke sandsynligheden snart er god?

Nora er hjemme og passer mormor hele weekenden, de hygger den rigtig:-) Ja, egentlig er livet jo godt, skattefar har også lige været forbi, så nu mangler jeg egentlig bare det rigtig fede job.

Nå, tilbage til noget med en medarbejder til et ledelsessekretariat - og noget med nye forlagskontakter, let´s go.

Cross it, will you?:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor dejligt der endelig var nyt at læse her.

Held og lykke med jobsøgningen.

Maria sagde ...

Ja, den turban bliver sgu snart fyldt, så ihærdigt, du skriver ansøgninger! Jeg håber fannerme, at du får et godt job snart.

Hils de to dejlige og de to lodne derhjemme :-)

Anonym sagde ...

meget interessant, tak