mandag, januar 29, 2007

Lille sommerfugl....

Hold da op. Jeg har inden for de sidste par dage opdaget, at en hel sommerfuglefarm har indtaget bageovnen, det er jo helt vildt, jeg tror, jeg letter lige om lidt.

Eller ved nærmere eftertanke, måske det kan være småfisk, det vrimler også med tusindvis af bobler.

Med andre ord, gajolen er for alvor ved at kridte banen op;-)

Status her er: Hurra, kvalmen er forduftet, trætheden ditto, og opkastningerne har også lagt sig, jeg er omsider ved at blive mig selv igen, dog med en fin, fin badebold foran;-)

Min nye hobby er mama-blade, Babysam og alt hvad der har med baby at gøre, og ja, tænk at det kan være sådan. Man bliver gravid, og vupti er man totalt og aldeles opslugt af et nyt univers, det er jo helt vildt.

Næste uge er uge 19, og tiden går, klokken slår og lige om lidt, ja så er det jo tid. Inden da så tror jeg lige, jeg har en date på Brøndby Rådhus til maj, altså, altså, hvad livet ikke byder på....

Ingen kommentarer: