mandag, januar 15, 2007

Op med pulsen, der...

Min formiddag står i "op med pulsens tegn". Først med Hr. Kørelærer inde i selveste down town city i 1½ time, det får jo helt automatisk pulsen en del op, når man som jeg stadig er nybegynder. Phew.

Nu har han kundgjort, at vi bedst får pillet de sidste kanter af mig derinde. Tak for kaffe. Så ved jeg, hvad jeg hver mandag morgen kan se frem til. Det er ikke favoritten, men det skal jo læres, så hvorfor ikke starte ugen med en tur i helvede?

Vel hjemme, uden at have kørt nogen ned, eller skadet bilen;-), tog jeg lige en netcruiser og så 10 minutter på vores nye vidunder af en motionscykel, gud hvor jeg elsker den!

Nu drøner Jamie Cullum i hele hytten og jeg tror såmænd snart det er tid til frokost og en god gedigen morfar;-)

God mandag derude.....

Ingen kommentarer: