tirsdag, juli 22, 2008

At forkæle sig selv....



Jow, jow, når det er ferie, er det også tid til forkælelse. Er man en smule PMS og har skåret tjørn ned i haven, ens barn har været træt og temmelig hys og har udviklet udslæt, som man skal til lægen med snarest, og som kan spolere alle de dejlige ferieplaner, man har denne uge ( læs: grillhygge hos vennerne i morgen, strandtur og fiskebar torsdag, Knuthenborg fredag og total hygge-hos-venner lørdag ) ja så fortjener man i dobbelt forstand at kaste håndklædet i ringen, og sende ens mand op efter lækre kylling-bacon-sandwiches, yummi cheddar nachos og de lækreste hindbær-jordbær smoothies hos Cafe Kongsted, ja man gør så.

Hrm, og hvorfor er det lige at feriedage går dobbelt så stærkt som normale hverdags-kedelige-dage? Time goes by, som man siger, alt alt for hurtigt. De planer man havde for dagen, når man endelig når igennem alt det andet, man lige skal nå, og når frem til det, man virkelig gerne vil, ja så er det næsten tid til at hente vuggestuebarn! Nå, men hastværk er lastværk, og det man ikke når i dag, skal man ikke lave om i morgen og bla bla bla. Det er ferietid og for engang skyld gider jeg bare ikke banke mig selv kritisk i hovedet men ineffektivitet. Nej, så vil jeg da meget hellere facebook´e den lidt og læse noget Thomas Pynchon, jow jow.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så intet nyt om pletternes beskaffenhed endnu?

Grith Lygum Siewertsen sagde ...

Det var ikke noget særligt, måske varmeknopper, måske noget hormonelt....hvem ved....lægen kunne ikke sige, hvad det var, det kommer og går jo....men vi har ikke set noget til dem, i et par dage nu....

Håber alt vel hos dig....

Grith

Unknown sagde ...

Hej Grith.

Jeg forsøger at få kontakt til dig angående nogle evt. anmeldelser på bookworm.dk, men jeres bookworm mail sendes hele tiden retur.

Jeg ville ellers gerne sender jer nogle bøger. :)

MVH
Michael Kamp
bobs.saga@gmail.com

Tøzen sagde ...

Puha Grith, jeg kunne selv ha skrevet det indlæg, synes også jeg har vildt meget om ørene og når alligevel ikke halvdelen...

God bedring til den lille pode...

Knus her fra...