onsdag, oktober 18, 2006

Den store Brøndby-date

Jeg er inviteret på date, nemlig ja!

I aften drager vi hen, vi naive fans, for at se Brøndby spille mod Silkeborg. Lad mig med det samme sige, hvis de ikke vinder i dag, går jeg i fan-karantæne. Helt bestemt. Nu vil vi altså se noget godt fodbold. Er stadig meget skuffet over kampen i Frankfurt. Det var skuffende at være på fire hjul i så lang tid ( 10-12 timer ) for at se BIF få bank....

Men jeg er naiv. Jeg tager afsted. Håber, krydser fingre. Og vender tilbage hæs og bustet. Med maven fuld af brunsviger. Og, for der er et og. Jeg skal på date! Yes, sir. Kæresten har inviteret mig på efterfølgende Bøf Bearnaise i klubhuset. Det er ikke at kimse af. En date, til travle, travle mig redaktør/iværksætterbogorm. Det er unikt. En stor aften venter forude. Og nu vil jeg snart klæde mig i gult og begynde at håbe....

Kryds finge, vil I ikke nok;-)

Ingen kommentarer: