torsdag, oktober 05, 2006

Her har I mig tilbage.....

Ja. I fin form endda. Travl som en blomsterbi i solskin og varme, og trods livets bakkedale stadig med humøret intakt.

Livet er forunderligt og overrasker mig konstant. Min skæbne har budt på forhindringer i bakkeforløbet de sidste 3-4 måneder, og det er gået op for mig, at jeg åbenbart skal testes gevaldigt.

Så ok, come on. Så gi´mig de hak, de knubs, lad mig klatre over selv de mest kradse forhindringer, men du får mig fandme ikke ned med nakken, kære vorherre! Eller hvem pokker du nu er, Thor, Odin, whatever, der skal godt nok mere til! Og nu vil jeg helt ærligt gerne bede om et par ugers lutter lagkage ok?

Imens jeg forcerer diverse bakketoppe, tårer tørres, smil skabes og solen stadig skinner, og mine sent-plantede-sommer-blomster åbenbart alligevel titter frem, ja så har jeg jo travlt med min kommende virksomhed. Jeg starter en konsulentvirksomhed med speciale i litteratur, og med www.bookworm.dk som underafdeling, til november, om alt vil det.

Jeg sælger også tupperware på livet løs, og storelsker det. Det gør andre åbenbart også, for sælges gør det, og hyggen blomstrer alt imens kataloger gennembladres, og der snakkes plastikbøtter, jamen er livet ikke bare sjovt:-)

Jeg er også kæreste, datter, "svigerdatter", veninde og hundemor til to. Favner det hele, prøver at få tid til det hele, og forundres konstant over mit eget overskud, og de kompetencer jeg åbenbart ligger inde med.

Der snakkes med den kære nabo over hegnet, der kigges til solsikkerne, plænen klippes. Tv´et tændes for at se Orange County, når alle afsnit er slugt, så ankommer Lost Season 2, og jeg klapper i mine fedtede hænder, dagen er reddet og feberen kan igen blusse.

Livet er bølgende dale, men egentlig også ret fedt. Lad os lige lade dettte øjebliksbillede stå et øjeblik, jeg kan få seriøst brug for det om et par uger.

Så hey out there, kram dig selv og modtag et smil fra moi.

Ingen kommentarer: