lørdag, juli 28, 2007

Op på hesten igen...

Nora er lidt over tre uger nu, og endelig idag kom jeg igang med at dyrke motion - skønt siger jeg bare. Jeg følte mig jo pludselig helt normal igen!

Igår havde vi besøg af Rasmus og Maria, og det endte med at vi pga. Noras maveballade smed os i sofaerne og så "Walk the line". Igen, skønt, og følelsen af normalitet dukkede op igen. Tænk, vi ender jo med at blive andet og mere end forældre - ikke at det ikke er fantastisk berigende, men, ja, de fleste vil vide, hvad jeg mener. Men guderne skal vide, at Nora er det mest fantastiske, der er sket for os, og man forstår ikke, at man ikke har kunne undvære hende.

Livet som forældre - jeg sværgrer, trods et fødselsforløb fra helvede, jeg skal mindst have et helt fodboldhold - eller noget;-)

Ingen kommentarer: