fredag, januar 13, 2006

Den helt store lagkage-opvarmning!

Indrømmet, jeg har den vildeste lagkage-fetish! Jeg elsker lagkage, uhm, simpelthen. Og jeg elsker at kreere lagkager. Allerede nu sitrer jeg og glæder mig som en lille dreng med 5 kroner foran slikbutikken, for i morgen skal jeg lege med lagkage! Familien kommer til smækker lagkage, kardemommeboller og varm hjemmelavet cacao med flødeskum...

Sidst jeg lavede lagkage var det et hit med banan, hakket chokolade, creme og flødeskum og passionsfrugt, yummi...

Uh ha, jeg kan mærke det er meget farligt at skrive dette indlæg så tidligt om morgenen uden endnu at have fået lagkage, jeg mener morgenmad og fremfor alt kaffe...

Hvordan kan du lide din lagkage, hvornår er den bare allermest indbydende indeni og udenpå?

Ingen kommentarer: