tirsdag, maj 03, 2005

Med 120 ud af livets landevej....




En sangtitel kendetegner mit liv i den her periode: "I´m so exited!"

Boligkiggeri gør mig helt højspændt...
Boligvurdering gør mig glad....
Flytteplaner gør mig forventningsfuld....
Forårets solstråler gør mig lykkelig....
Læsning beroliger og fokuserer mit flagrende intellekt og min løsrevne sjæl...
Kys gør mig sikker på den eneste ene, og når jeg hører ham bore i køkkenet og ordne ting og sager, så går det op for mig hvor meget jeg elsker den lille driftstekniker....


2005 bliver helt sikkert det år hvor jeg oplever spænding i den grad! Jeg startede eget firma, vi skal flytte og så skulle der jo gerne afleveres speciale og helst også lidt "bagværk i ovnen":-) For fanden da, gad vide om man kan rumme al den lykke og så meget spænding på én gang? Jeg tror det, jeg kan mærke det og jeg må skrige højt og juble. Det er mit liv og jeg elsker det!

Hvad kan gøre dig "exited"?

Ingen kommentarer: