torsdag, april 28, 2005

Adrenalin, gang i gaden og boligannoncer



Hvis jeg ikke anså mit liv for at være et væld af jern i ilden, gang i gaden og masser af aktivitet førhen, ja så må jeg sandelig konstatere at tingene har fået et glødende skær af spænding over sig nu. Hver dag er en udfordring og byder på nye ideer, nye tiltag, projekter, tanker og funderinger.

"Hrm".....tænker den smarte læser, "hvad i alverden har hun nu gang i"?. Joh, mine damer og herrer, jeg er såmænd, i selskab med min kæreste, kommet på boligmarkedet, sådan for real. Vi er ved at overveje salg af vores lejlighed i Valby og køb af hus i en nogenlunde tæt radius af Københavnstrup.

Det er spændende, nogle gange lidt for spændende!. Mine nerver sitrer, blodet fryser til is, jeg tænker i hus og have, indretter allerede, men hvert andet sekund skal jeg berolige mig selv og være kold som is. En svær balance, men det er jo også et meget svært marked vi er landet på.

Nogle der har gjort sig gode erfaringer? Med huskøb? Salg? Flytning? Anything?

Gode råd tages imod med kyshånd:-)

Og imens lægger jeg så nerverne og blodbanerne på is....

Ingen kommentarer: