mandag, oktober 30, 2006

Teori-hurlumhej

Kan du huske det? Da du tog kørekort, og du skulle til teoriprøve?

Jeg står der lige nu. I tværsilden hvor der læses teori, tages tests, og hvor jeg minder meget en, der er maniodepressiv, enten er det livet bare helt vildt cool og det vildeste trip og jeg er den fedeste personlighed, I have ever met, eller også har jeg lyst til at gå ud og drukne mig i terassens største vandpyt. Know what I mean?

Jeg skal op onsdag, har lige været med min kørelærer inde i City, ilddåben på Nørrebrogade og andet sjovt i myldertid. Min søde kørelærer siger, at det er meget nemmere til teoriprøven hos politiet, end det er, når man øver derhjemme, men jeg vil gerne høre det fra dig kære blogger. Hvordan var det? Og hvordan var din oplevelse af, i det hele taget at tage kørekort? Hvordan med selve køreprøven, havde du lyst til at myrde den motorsagkyndige?:-)

Jeg er faktisk ikke nervøs for teoriprøven, det minder jo om en reel eksamen, men køreprøven derimod, den giver mig allerede sommerfuglen i maven lige nu! Hvor lang tid gik der, fra du var til teoriprøve, til du kom til køreprøve?

Jeg venter i spænding på lidt feedback:-)

Ingen kommentarer: