onsdag, november 01, 2006

En helt speciel snevejrsdag i bogormens univers

Det har i sandhed været en helt speciel dag! Snevejr, store flokkende flager fra morgenens gry, afsted i gammel Mazda med nerver sitrende ud i hele kroppen, og senere på dagen en god gammel morfar a´la´carte på sofaen...

Jeg var nervøs. Åbenbart. Havde lavet evaluerende teoriprøver dag og nat, føltes det som, de sidste par dage. Snakket teori, tænkt teori, nærmest spist teori. Mon min kæreste er træt af, at jeg konstant gør ham opmærksom på al min nye viden om trafikken?

Nå, anyhow, så troppede jeg op 9.45 hos politiet, kom til old-fashion teoriprøve, og kunne efter ½ time lettet konstatere, at jeg havde bestået med 3 fejl. De to af fejlene ville jeg egentlig have svaret det rigtige på, men kom så i tvivl. Så lesson learned: hold altid fast ved din første indskydelse. Nå men fint nok, 3 fejl, jeg er bestået, glad, glad.

Efterfølgende ud i 1. november snevejrsdag, elsker snevejr:-) Vi kørte på Genbyg på Amager og købte 3 smukke lamper til vores gamle hytte, og derefter lidt rundt omkring. Hjem og nuppe en god lang morfar på sofaen, mens sneen dalede ned. Vågnede op, lavede lækker te og ostemad til kæresten og jeg, og nu arbejder vi lidt til lyden af Kate Bush. Livet er godt, teori-godt:-)

Ingen kommentarer: