tirsdag, april 20, 2010

Har lovet mig selv en gang daglig dosis blogning:-)


Så på falderebet, lige inden Albertsen vågner - ja så lad mig lige nå et par linier. Der er så meget, jeg gerne vil skrive, så meget, jeg har på hjertet - og jeg har så uendeligt lidt tid, for sådan er det med en lækkermås i huset:-)


Nå men anyway, i går fik Albert sit første bad - ja vi er ikke så hurtige her i huset. Han var helt salig og nød det rigtig meget, så moren har lovet sig selv, at han skal have et bad hver 2-3 dag. Det var så kært. Kært var det også, da Albert pludrede lidt med sit eget spejlbillede. Han er nemlig begyndt at pludre lidt, mere og mere for hver dag. Og sådan er det jo, der sker mere og mere med Albert dag for dag. Mere kropskontrol, mere vågentid. Han er super god til at holde sit hoved, sover godt og jeg kunne blive ved. I nat lærte jeg ham, at om natten skal han sove i sin lift mellem måltiderne hos mor, og så så man lige mig ligge der med en arm oppe i liften, for at holde på sutten og ae Albert. Det gik fint. Farmand var smidt på sofaen pga. snorkeri, den stakkel.


Ellers går det godt, send flere gyldne øjeblikke og mindre søvnunderskud.


I dag har været en regnvejrsdag. Albert og jeg er da ved at få en lille smule rytme, men kun lidt. Humøret er godt i dag. Nå men det var den daglige dosis blogning, og det var godt. En gave fra mig til jer, et billede af Albert i hans første bad.


Roger over and out, der skal drikkes kaffe og dyrkes motion - cykelgutterne kommer i aften og der er bestilt lækker takeaway fra Kongsted - det er i sandhed en god dag - nok mest pga. den powernap jeg fik mig tidligere, mens Albert spiste:-)
PS. Emner som fødselsberetning, storesøster versus lillebror, Alberts første 5 uger, rollen som mor til to, et spædbarn i huset igen og alt muligt andet følger snarest:-)

1 kommentar:

Grith sagde ...

PS: På dette billede ligner Albert sin alderssvarende søster på en prik, det er helt skræmmende:-)