søndag, april 18, 2010

Tid til det vigtige....

såsom det daglige bad, diverse måltider og drikkevarer som ammemor - hvilket betyder at man skal spise ofte, drikke ofte, så meget som der levnes tid til, for man får bogstaveligtalt alle kalorierne suget ud af sig - tid til at hvile, til til at amme, til at have kontakt og pusle, tid til at snakke - og skændes - med den anden forældrepart.

Tiden flyver afsted, Albert er allerede 4 uger, og der er skåret benhårdt ind til benet. Bloggen har været tavs, ikke med min gode vilje. Grænselandet er igen trukket op, og jeg husker - ikke altid velvilligt, hvor skide hårdt det er, at være nybagt mor. Denne gang som ammende, det vil sige, at mere hænger på mig - i bogstaveligste forstand.

Hverdagen melder sig i morgen, farmand starter arbejde igen. Der skal både rytme og struktur på, og jeg satser på at gøre det til et dagligt personligt behov, at kunne blogge, kommunikere, få noget Grith-tid på. Men jeg advarer på forhånd, det er sgu primært Albert, der er bossen i den her geschæft - så lad os se ik:-) Motion kommer før bloggeri, og det daglige bad, samt søvn og mad har også sin store plads.

Hilsner fra Grith - der havde glemt alt om alvoren i at have helt små børn, hvor træt man kan blive, hvor hul man kan føle sig - og hvor meget man skændes som nybagte forældre, øv, røv.

Ingen kommentarer: