torsdag, august 18, 2005

8 år med latter, alvor og kærlighed


Han kan drive mig til vanvid. Men han kan også få min dybeste respekt frem. Han kan gøre mig så arrig at jeg sprutter, og synet af ham kan få mit hjerte til at svulme. Han er manden i mit liv, han er lyset i min hverdag, uden ham ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre.

Jeg er taknemmelig for at jeg har fået lov til at dele mit liv med ham, glad for at han har valgt at købe hus sammen med mig, og elske netop mig. Der er ingen som ham der kan få mig til at bukke sammen i latterkramper.

Vi har været sammen 8 år i dag, og nu vil jeg invitere ham på et glas rødvin på terassen i stearinlysets skær, bare os to:-) Jeg elsker min kæreste og han beriger mit liv på så uendelig mange måder! Tak for 8 fantastiske år, må der komme mange mange flere.

Ingen kommentarer: