onsdag, august 10, 2005

Mig og mit kontor


Så er rammerne sat. Efter en del kaos og en masse løse ender her i vores nye hus, hvor det hverken var til at se hvor man skulle starte eller hvordan man skulle gøre det, fik jeg med kærestens hjælp indrettet mig et lille specialekontor - ikke helt som på billedet der her skal illustrere dagens tema, men alligevel godt. Placeret ved et lille sødt træbord med tilhørende gammeldags svensk træstol kan jeg sidde og se ud i vores dejlige have hvor hængebirken svajer i vinden - der er noget dejligt terapeutisk over dette og jeg er sikker på at det vil være en fordel under de mange tanker der skal gøres her ved de sidste ændringer i forhold til mit Dickens-speciale. Det er ikke meget jeg mangler og det føles altså ret underligt. Men nu vil jeg dog gerne være færdig, fremtiden venter jo forude og der er så mange spændende ting jeg skal lave.

Siden vi overtog huset har jeg haft meget meget svært ved at lave speciale, der var alt for mange distraktioner og jeg har måtte acceptere at sådan er det. Men med indretningen af dette lille kontor har jeg igen nogle rammer der gør at jeg rent faktisk har lyst til at lave speciale, det giver mig en stor tilfredshed.

Så, off to work:-)

Ingen kommentarer: