mandag, august 29, 2005

Ribs, egen høst, hverdag og solskin

Der er noget stærkt tilfredsstillende ved at kunne gå ud i baghaven og plukke ribs fra den store busk til min portion Bran Flakes med mælk, uhm, det smager bare drøngodt.

Man har også brug for noget ekstra godt når dagligdagen skal indfinde sig igen. Men jeg har ikke noget imod at ferien er slut, forstået i den forstand at jeg ikke selv har holdt 100 % ferie, men derimod at kæresten har holdt ferie i 1 måned og at han har trukket mig med ned i afslapningsmode, indimellem ret meget imod min vilje - sagt med andre ord, når der sidder én dovenlars og laver suduko det meste af dagen og man selv skal mande sig op til at arbejde, helt ærligt, det eeeerrr lidt svært.

Specialet gik således fløjten, selvfølgelig også på grund af det nye hus og så videre. Men det har irriteret mig, for jeg ville gerne have noget arbejde af vejen. Fik heldigvis lavet så meget andet, blandt andet en masse indhold til bookworm.dk så blot skal lægges på nu.

Men altså dagligdagen har indfundet sig og jeg har det helt fint med det:-) Især med ribs til:-)


Ingen kommentarer: