lørdag, august 13, 2005

Hekseskud....nej det er ikke Skt. Hans



Auuuuuwwww....

Et seriøst hekseskud udsprunget af en lille fjollegøj der absolut skal lege stærk mand efter at været blevet husejer, er altså noget der bare seriøst ikke hænger sammen med netop det at være blevet husejer. Jeg er handicappet. Øv. Og må jeg lige have lov at sige at det gør rasende ondt! Hrm....

Tog et par timer på langs i eftermiddags efter en meget ynkelig gåtur med kæresten og hundene, de måtte vente på mig hele tiden, og jeg kom vraltende bagved som en anden flodhest Dolph. Ydmygende. Og langsomt.

Efter at have sundet mig med lidt læsning på langs; En callgirls erindringer, heftlig og interessant læsning, skulle jeg lige lege helt hertil aften og kokkere i mit eget lille udekøkken på terassen ( kæresten er på 4. dagen igang med at skure vores køkken ned, og ja, så klamt var det, det er ikke fordi han er langsom). Fair nok, nu var jeg seriøst træt af pizzamad fra den lokale og havde netop fyldt fryseren op med alt muligt lækkert til at grille. Køleskabet bugnede af lækre og smækre grøntsager der kaldte på mig. Som sagt så gjort. Der skulle laves skønne skinkeschnitzler, samt et fad med snittede champignoner og løg, garneret i skøn dressing med bla. honning der virkelig får det til at smage himmelsk. Maden og det hele blev færdigt og vi nød det hele, i blæsevejr, med et godt glas rødvin. Resultat: Helten her har nu sindsygt ondt i hekseskuddet igen fordi jeg brugte energi på at lave mad.

Det mest irriterende er det faktum at jeg går skævt og ikke kan rette mig op. Suk....

Nogle gode råd derude i blogland, og ja, jeg har taget supergirl-sweatshirten af igen, den går bare ikke så godt i spænd med hekseskud, men omvendt går hekseskud heller ikke så godt i spænd med husovertagelse, hrm....eller blogning for den sags skyld.

Roger over....sengen kalder. Suk...

Ingen kommentarer: