onsdag, august 24, 2005

Jeg hengiver mig til vellystigt til Flaubert!


Jep, jeg ved det, jeg burde:

- korrekturlæse anmeldelser og skrive ditto egne
- lave forfatterportræt og interview med Sara Blædel og Peter Robinson færdige...
- Redigere det hele i notepad og HTML kode det prompte!

Men helt ærligt, "give me a break", dagen går på hæld, kæresten er taget til bestyrelsesmøde i den gamle ejerforening og bagefter til fodbold og grillhygge, hundene daser og mine øjne er trætte efter en lang dags hårdt ovenstående arbejde,

så derfor overgiver jeg mig ud til "Flaubert - desillusionens mester" - en kritisk biografi af Eric Daníelsen, henslænger mig på sengen med noget køligt at drikke, TV´et kørende hyggeligt i baggrunden og slapper af.

Det er da det jeg gør! "Flaubert, fordi jeg fortjener det!"

Ingen kommentarer: