torsdag, juni 21, 2007

En 3 kilo tung gajol;-)

Kære Gajolen

Jordemoderen Elsebeth, der bare er alletiders, skønnede dig idag til at være en dejlig 3 kilos baby;-) Herligt. Og vist meget gennemsnitligt.

Hvad du lige vejer, når du kigger ud, betyder ikke så meget, bare du er sund, rask og glad;-)

Din mor er træt idag. Men der er jo også knald på i det lille hjem. I morgen går turen til Ikea, for at købe skab til dig, og lørdag henter vi alle dine ting i Danmarks Børn. Ih, hvor bliver det spændende.

Du er meget aktiv i dag ( 37+5 ) og giver mig lidt lænde og rygsmerter, så derfor tror jeg lige, at jeg vil tage mig en god lur og se lidt tv. Den der gang plantning af Clematis i går, da jeg også skulle rydde jorden inden, den tog lidt hårdt på din mor, og din far kommer til at hjælpe med de 3 resterende Clematisser.

Din kommende farmor og mormor har lige ringet, tænk, de sad og havde fået frokost sammen, ja ja, de bedster kan;-) De glæder sig bare så meget, til du kigger ud, og er meget spændte;-)
Nå, din tunge Gajol, skulle vi ikke gå ind og dase den lidt? Alle de kloge siger jo, at mor skal slappe af og lade op, såh.... og det bliver jo alligevel regn idag, hele 50-100 mm. har de lovet.


Kram fra din mor - med 17 dage til termin - men du venter garanteret en måneds tid endnu, hvis du har din fars gode gener for afslapning og "tagen sig sin tid";-)

Ingen kommentarer: