onsdag, juni 13, 2007

Fandens led "plukve" og tanker om rengøringshjælp

Havde den ledeste plukve i mands minde i går aftes, føj da hvor den gjorde nas Karla! Ved ikke helt, hvad der er normalt - om det måske var en lille ve? Hvordan skal man vide det, når man ikke har prøvet det før... Gode råd og fif modtages med kyshånd. Erfaringer fra de sidste par uger i graviditeten ligeså. Hvad bør jeg gøre? Hvad bør jeg ikke gøre?

Vi har jo besluttet os for at få rengøringshjælp. Vi ser det som en luksus. Hvis vi skærer ned på mad udefra, cafebesøg og shitty fastfood i svage stunder, ja så er der istedet til mutter med kost og spand, der kommer farende som en tornado og ordner hele hytten i en ruf. Kan se det for mig. Jeg sidder og ammer, mens søde Fru Jensen lige går huset over. Hun elsker naturligvis hunde, og hendes mand har grønne fingre, så indimellem tager han lige en tjans med i haven. Åh ja, de drømme. Nå men anyway, nogen der kender én der gerne vil gøre rent sådan en 3 timer hos os hver uge i Brøndby? Hun må gerne have reserve-bedste-tendenser, skal helst elske hunde og så skal hun være sød og hyggelig;-) Hvor finder man sådan én?


Jah, temperaturerne er faldet, og jeg er ikke oppe i det røde felt non-stop mere;-) Nu er det jo til at holde ud;-) Lige om det vuns skal jeg køre 20 minutters motion ned, det er jo vigtigt ik, og så skal der bades, og videre med projekt børneværelse - det vil sige, alt det skidt og kanel, vi har kastet derind skal sorteres og ryddes op, for så kan vi jo male i weekenden og i næste uge kan vi så hente hele udstyrsmøllen hjem, det blir´herligt;-)


Grith, 36+4, og hvor er det herligt at være på rigtig barsel, sådan rigtigt at kunne slappe af, uden at skulle tænke på køreprøve, møder hos jobcenteret eller alt muligt andet;-)


PS: Hey gajol, jeg glæder mig så meget til at se dig, din lillle spilopmager;-)


PPS: At tænke sig, ham din papa, han synes det er fjollet med indkøb af mumihus nu. Jamen jeg mener, så kan jeg jo nå at legeteste det, smart ik;-) Mon det er varmen?


PPPS: Og så lige for en god ordens skyld, du har bare at kunne passe str. 50, for din naive og uvidende mor har altså købt det sødeste str. 50 tøj til dig;-)

Ingen kommentarer: