mandag, november 06, 2006

Blæsende, boblende mandag

Hader mandag a´la Garfield. Man skal op i gear efter weekenden, og har faktisk bare mest lyst til at grave sig ned i dynerne.

Herhjemme får vi planer ned på papir, lister på lister, forsøger at sætte fokus. Det hjælper ofte tankerne og virvaret i stor stil. Der er mange bolde i luften pt., så mange at jeg faktisk er blevet lidt forpustet og forvirret.

Og nu mener min kørelærer vel så også, at jeg snart skal til køreprøve? Og der skal så forberedes til BogForum 2006, til føs´dag senere i november, til julen og så videre og så videre.

Ak, hvem der lige nu kunne tage 14 dage til sydens sol og bare slappe af. Ved I hvad, det tror jeg at jeg gør. Hej, vi ses i det nye år....nu tager jeg afsted på min imaginære ferie, til et sted hvor varmen bølger og tankerne kan vugge stille afsted på en lun brise.

Hvad har du lyst til i øjeblikket?

Ingen kommentarer: