mandag, november 20, 2006

Skarpe sving for og bag.....

Åh gud, lad mig tage på ferie under sydens sol et par uger!

Kender I det? Man kører sur i hverdagen, sur i beslutningsprocesser, fokus og prioriteter. Jep, sådan er det indimellem. I det sidste ½ år har mit liv været fyldt med bakkedale og udfordringer, der krævede noget af både mig og kæresten. Det tærer. Og jeg mærker det nu. Overskuddet er ikke stort, og jeg ønsker ærlig talt bare at flygte. Et par uger under sydens sol uden ting at tage stilling til, uden svære beslutninger der skal træffes, hvor jeg ikke behøver forholde mig til en fremtid, der bliver så anderledes, og hvor jeg skifter noget ud med det liv, jeg har nu.

Har ikke lyst til at gå i detaljer, men der er sikkert mange, der kender til det her, med pludselig at måtte gå på kompromis med ambitioner og engagement, fordi livet pludselig kræver noget andet af én. Det kræver tilvænning, at skulle sige farvel til et liv og goddag til et andet. Det kræver accept og omstilling. Jeg vil gerne, rigtig gerne. Men oplever at mennesker omkring mig ikke helt forstår problematikken, og det gør så, at jeg mister lysten til at dele mine tanker med dem. Bliver træt af at forholde mig til andre menneskers forventninger til mig.

Har gevaldigt lyst til at trække stikket ud, få hundene passet og tage kæresten med ned til sydens sol, så kan det være, man kan få 5 minutters fred!

Ingen kommentarer: