fredag, november 14, 2008

Jobflaget hejses og kindtænderne halser med....

Åh høj der. Så er der melding herfra igen, vi hejser flaget.

Jeg er sløj og hjemme, Nora er jo plaget helt enormt af sine kindtænder, så det er den rene elendighed her, men der er givet grønt lys for, at vi skulle kunne få noget søvn i nat, så det håber vi på. Det lader ikke til, at jeg kommer til mødregruppe tøse-julefrokost i morgen, da jeg er sådan hverken fisk eller fugl, hverken rigtig rask eller rigtig syg, og man må ikke komme og smitte, så jeg må hellere holde mig væk.


Nå men tilbage til det med jobsamtalen. Det gik rigtig godt! Kan godt røbe at det var hos Københavns Kommune. De er 45.000 ansatte, så de er vant til det der med jobsamtaler, og det kunne tydeligt mærkes. Der var styr på tingene, og man følte sig godt tilpas. Vi var 9 kaldt ind ud af 50, og der er to stillinger, så der er sådan ca. 20 & chance, hvilket jo ikke er dårligt. Min intution siger mig, at jeg har en god chance, men det kommer jo meget an på, hvem de andre 8 er, så nu venter jeg bare, venter, venter, venter og håber i helt stor stil. Jeg vil ikke løfte sløret så meget endnu, det ville næste være at jinxe noget, og den slags skal man jo ikke spøge med:-)


Nå, men nu vil jeg smide mig tilbage i puderne og se en film til, Mit liv som Geisha, i går så vi "I am Legend", en helt fantastisk film, som jeg klart må anbefale. Der er ikke rigtig overskud til at strikke, men så snart jeg har kameraet lige ved hånden, ja så skal jeg da få smidt billed op af start-strikkeriet, stolt er man jo, eller noget:-)


God weekend derude i det lidt køligere og bladsmattede Danmark


Fra Grith-der-gerne-ville-have-været-til-julefrokost-men-istedet-ser-film-og-håber-på-at-den-gode-gamle-smilende-Nora-vender-tilbage-så-vi-kan-smile-lidt-mere-igen:-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring til jer begge to.

Tøzen sagde ...

Årh, Lærke har også 4 kindtænder på vej, så her er det også det rene ynk :(

God bedring til jer, knus

Anonym sagde ...

Hej Grith

Håber alt er okay, for det er godt nok møjlænge siden man sidst har hørt noget fra dig :)

Godt nytår.

Knus,
Esther

Tøzen sagde ...

Hej du skønne, der ligger en lille ting til dig på min side, du har fortjent den, knus Janne