onsdag, november 05, 2008

Psst....


Vi lever endnu, i bedste velgående endda:-) Jeg vil rigtig gerne blogge noget mere, men ofte føler jeg bare, at jeg ikke kan blogge om det, jeg egentlig har på hjerte, fordi denne blog ikke er anonym. Skal lige finde ud af, hvordan jeg sjusser mig frem til et kompromis, for jeg vil jo gerne have noget konstruktivt, sådan rent følelsesmæssigt, ud af bloggen her.


I forhold til mine foregående indlæg, som der var lidt meget hemmelighedskræmmeri og mystik over, ja så var det sådan, at vi havde taget en beslutning om, måske at tage imod et tilbud om at flytte til Amsterdam og slå os ned. Men vi havde fået mundkurv på, så derfor kunne jeg ikke rigtig skrive om det, som jeg ville. Imidlertid ser det ikke ud til at blive til noget, så nu overvejer vi, hvordan vi kan finde udfordringer herhjemme og blive glade for vores liv her.


Men mere om det en anden dag, når jeg har bedre tid:-) Ville egentlig bare lige vise flaget og love bod og bedring til de læsere, der nu af og til forvilder sig vej til Life Of Grith - ved egentlig ikke helt hvem jeg skriver til, så egentlig er det vel bare for mig selv....






2 kommentarer:

Maria sagde ...

Ja, du skriver i hvert fald til mig :-) Jeg holder øje med din blog, og det er dejligt at høre lidt om, hvad der sker i din verden!

/Maria - der i sit stille sind er en smule egoistisk og glæder sig over, at I nu bliver i DK ;-)

Anonym sagde ...

det kender jeg kun alt for godt. Vi har en mulighed i udlandet liggende. Men det er ikke sikkert så er det svært at skrive om det.