torsdag, maj 06, 2010

Flaske op og flaske ned....

Halløj, så gik der dage igen, trods lovning om daglig blogning, men sådan er livet med en lille 7 ugers mand, en tumlende storlille storesøster, en husholdning og livet generelt. Tut tut.

Gode nyheder, den dejlige Albert har taget til genmæle efter adskillige flasker - havde denne uge taget 450 gram på! Ja, ja, ja, ja, så behøver vi vist ikke flere kontrolvejninger der vel:-) Mor var glad og lettet, så nu kører det for alvor. Albert er begyndt at være en rigtig lille pludre- og smilegøj, han stortrives, maven er næsten i orden, og han sover som en drøm. Jow jow.


Familien har det generelt godt, forældrene får ok med søvn, storesøster tilgodeses også, og jo, har faktisk ikke meget at klage over. Har accepteret at amningen ikke går, ammer dog stadig om natten, og det er jo cool, så slipper jeg for at stå op og varme flaske, fodre, bøvse af og alt det der hejs.


Vores blæksprutte Nanna er for alvor startet hos os - og hvilken guddommelig ting! Dejlig pige, der hjælper os, hvor vi har behov - leger med glansbilleder med Nora-pigen, gør huset rent olign. Lørdag den 15. maj skal Nanna tilbringe dagen med mig og ungerne ( hvor lyder det rent faktisk meget mærkeligt at sige, nu er man pludselig moar til to! ) - Jacob skal hjælpe med flytning i min familie - så vi skal hygge herhjemme, og jeg har lovet Nora, at vi skal smøre madpakker og drage på udflugt. Nemlig.


Nå men, mor får stille og roligt sit liv igen, får blogget og facebooket lidt, får dyrket lidt motion, og tjo, lidt af hvert, hist og her - men får mest af alt snakket med sin skønne Albert, kigget ind i hans dybe øjne, set hans lille mund vinkle sig og sende et smil afsted, bøvset, aet, puttet, fodret, pusle, badet og alt det der. Elsker den dejlige unge, hans charmerende og frække søster - og naturligvis deres umanerlig gode og dejlige farmand. Jo, jeg må sande, at jeg er en vældig heldig kartoffel:-)


Vi skrives pludselig ved igen, lover intet, taber intet:-)


PS. Bloggen har stadig en masse skrevne ord til gode, har skrevet dem ned i stikordform og pludselig - ta da - så kommer de væltende i indlæg på indlæg - tror jeg nok:-)

Ingen kommentarer: