torsdag, december 09, 2004

All I want for Christmas.....

Ja så er juletiden rigtig over os, der skal planlægges, julegaverne skal jagtes og man føler at tiden går alt for hurtigt. Man skulle gerne nå at hygge lidt med en julefrokost og en tur til julemarked i Tivoli:-) Der er så mange ting jeg gerne vil i december, men jeg må indrømme at i dette kedelige vejr, ja så udebliver julestemningen altså lidt!!!

Nå, men i går var vi ude og shoppe julegaver og det samme er på plakaten i dag, håber vi kan nå dem alle.

Er du typen der har svært ved at skrive ønskeseddel? Ikke jeg. Jeg har altid tonsvis af ønsker og jeg er meget let af glæde! Men der må meget gerne stå games på pakken:-)

I år ønsker jeg mig alskens træ-spil, solitaire, tric trac, 3D 4 på stribe, pylos, MasterMind og Nefatavl; Vikingespillet fra games og spillehulen

Jeg er helt pjattet med spil, det er bare drønhyggeligt, og så er træspil altså bare noget så lækre, så glem sexet undertøj, min kæreste kan gøre mig fræk bare ved at forære mig et træspil:-) Ja, sådan er livet jo så underligt:-)

Er du også pjattet med spil?

Men....af familien ønsker jeg mig tilbehør til min nye Kenwood-maskine, der er helt anderledes fornuft over det, ikke noget med spil og sjov, næ, så skal der kokkereres:-) Mon man kan spille Solitaire mens man laver mad på sin Kenwood? Sikkert:-)

Hvad ønsker du dig af julemanden?

Ingen kommentarer: