tirsdag, december 14, 2004

Silencio

Nogle gange er ord ikke nok når verden vælter og forandringer man ikke selv har valgt oversvømmer ens liv....

Man prøver at fiske efter vragdele så man kan holde sig ovenvande, prøver at trække vejret og sige til sig selv at man nok skal blive reddet, selv når det virker allermest håbløst.

Jeg kan desværre ikke sætte ord på, af hensyn til mange andre mennesker, og det er virkelig svært for mig ikke at kunne tale med andre om det jeg går igennem lige nu- men der kommer en tid hvor jeg kan, og om lidt er det hele forbi og jeg er mig selv igen. Håber på at julestemningen også kan genfinde sig, og at jeg finder lidt trøst på Askø sammen med min familie når jeg rejser på juleferie den 22 december.

Tiden læger alle sår, ting slutter og nye begyndelser finder sted. Regnbuen findes et sted derude....

Ingen kommentarer: