torsdag, marts 01, 2007

Doptone, rydning og fodbold-torsdag;-)

Sikke en torsdag!

Mens jeg lå på jordemoderens briks, og jeg og den kommende fader fik hørt hjertelyd via doptone for første gang, da rømmede policen lige ungdomshuset, og en masse ballade udspillede sig i samfundet udenfor.


Sikke fantastisk at høre gajolens lille fine hjerte hamre afsted for fulde hørm! Wauw.....Nu vil jeg altså ikke vente mere, nu må gajolen gerne komme;-) Aj, pjat. Der er 4 måneder endnu, og vi har et helt hus at nyindrette inden ankomsten, Odderen skal lige hjem, Stokkesengen skal samles, og jeg skal da have bestilt den helt utroligt charmerende bla bla kat hjem til børnesengen.


Måske jeg endda også skal have et arbejde inden da? For på mandag skal jeg stille på rådhuset og få lavet jobplan, og onsdag skal jeg stå skoleret hos a-kassen og fremvise jobsøgningskema. Sjovt nok, så har man gået ledig i 1½ år uden at høre særligt meget fra systemet, og 3 måneder før jeg skal gå på barsel, under en graviditet, der er alt andet end helt ukompliceret, ja så bliver systemet lige pludselig meget effektivt og enormt interesseret i mig. Bevares, jeg vil da gerne i arbejde, men kan det næsten svare sig nu? Og hvem får de til at ansætte sådan en gravid i 6. måned? Ja, nu må vi se;-)


Jeg er inviteret på fodbold-date i dag, Brøndby skal spille, vi skal se på, og så inkluderer det også noget med middag i klubhuset. Det blir´da hygsomt;-)


I går var dog den bedste dag længe, for da mærkede jeg gajolens første spark, 3 stk. om morgenen, lige før køretime. Om aftenen mærkede Jacob så et spark også! Ja, så står verden da ikke længere. Hurra, hurra. Hvor var det fantastisk! Nu er det ved at blive meget virkeligt, og jeg glæder mig til juli, ja, jeg er nærmest ved at sprænges;-)

Ingen kommentarer: