onsdag, juni 16, 2004

Første spadestik er taget....ingen vej tilbage

Det første domæne er bestilt, og de 2 andre vil følge kort efter, for jeg helmer ikke før det hele igen kører som smurt!

For tendensen med at man opretter sit eget site, selv programmerer osv. er jo ikke til at overse her i bloggerland:-) Det er faktisk noget de fleste gør - det har overrasket mig hvor mange der har eget site! Og det er altid sjovt, og fandens hårdt:-), at lære noget nyt! Ja, man kan blive helt bælgøjet og have hårdt brug for pizza og cola i sådan en
alvorlig stund:-)

Så hvis I ikke ser mig poste så utrolig meget herinde fremover på lifeofgrith, på den gale grydeske og på Bogormens Unívers - hvor kommentarerne nu er i orden igen og alle kan poste uden at oprette en konto:-) , så ved I hvorfor.

Men jeg vil utrolig gerne have nogle tips, fx har kæresten, som jo står for serveren, og jeg diskuteret hvor vidt vi skal have haloscan eller pmashine - og jeg holder jo på pmashine, for mit indtryk er at man her får et bredere udvalg af blogger-ting - men hvad er jeres erfaringer med at opbygge eget site?

Hvilke andre gode programmer findes der - og her tænker jeg også på billedbehandlingsprogrammer, og hvad man nu ellers kan stå og få brug for?

Så kom med alle jeres fif omkring dannelse af eget site, og fortæl gerne om gode som dårlige erfaringer mens vi venter på sitet - hvorfor har I eget site?, hvorfor har I ikke eget site? osv., kort sagt lad det vælte ned over mig!

På forhånd den ærbødigste tak:-)

Ingen kommentarer: