onsdag, juni 23, 2004

Livets op og nedture...

Kender I det der med at så er man glad og pludselig er man knap så glad. Man synes alting er kedeligt og trist, man går og mukker....det regner!

Hvor er det rart efter nogle triste dage at kunne mærke at man dukker op til overfladen igen:-) Det er rart at vide at der kommer sol fra på lørdag, i stedet for denne silende regn.
Det er dejligt at man skal tilbringe Skt. Hans aften i biffen sammen med Harry Potter, en masse koste og gode venner.

Det er betryggende at vide at veninden nu er blevet opereret for sin kræft, og at jeg snart kan besøge hende.

Det er også en lettelse af min mormor med hjerteproblemer, sikkert kan undgå en by pass...

Ja, livet har været alvorligt den sidste uge eller to, og jeg har været trist. Noget der egentlig ikke lægger til mig - men det har jeg.

Nu mangler jeg kun én ting: at give mig selv et ordentlig los i røven og få lavet noget på det speciale, nu, så!

Hvad gør I andre når I er triste?

Og nu vil jeg gå mig en dejlig tur med hver af mine hunde, i regnen, ja jeg vil så:-)

Ingen kommentarer: