onsdag, juni 30, 2004

Holiday.....

Så er sommeren jo faktisk sat ind, og i dag skinner solen tilmed. Mange holder ferie. Min sommer tilbringes med at arbejde som litteratur-redaktør og skrive speciale, og i august slappes lidt af sammen med kæresten, måske han tilmed inviterer mig på et lille kro-ophold eller noget? Man har da lov at håbe.

Ellers tror jeg vi vil være flittige gæster i Hareskoven sammen med vores 2 hunde, få besøgt Danmarks Akavarium, tage lidt til stranden, i zoo og køre lidt ud i det grønne. Vi kan jo altid hente lidt inspiration her

I september har jeg lejet sommerhus på en af de små øer hvor jeg sammen med en anden speciale-studerende skal hellige mig skriftet i fuld koncentration:-) Jeg satser på at det gode vejr ( øh....) stadig, jeg mener evt. er kommet til den tid så vi kan sidde ude med vores "bibel".

Hvad skal du lave i din ferie?

Og hvad med lidt sommerlæsning? Er der noget du ikke har fået læst, som du gerne ville læse, så slå et smut om bogormen og giv dit besyv med:-)

Og hvis man vil i lidt gastronomisk sommerhumør kan man kigge forbi den gale grydeske hvor den står på sommermad:-)

Ingen kommentarer: