mandag, september 27, 2004

Getting something done....

er en meget underlig følelse!

Jeg har grundet mit stress sat faste arbejdsrutiner for mig selv, så jeg kan fokusere på én ting ad gangen, og det betyder også at jeg skal undgå at maile, blogge osv. fra 8-14 hver dag, men i stedet læse og skrive på mit speciale om Charles Dickens.

Taget i betragtning at denne mandag er den første med de nye arbejdsrutiner går det virkelig glimrende! Jeg arbejder rent faktisk og får noget fra hånden, og gud hvor det føles dejligt.

Nu har jeg imidlertid trukket frokosten længe nok ud og min mave brumler, så inden det behov tilfredsstilles ville jeg bare lige blogge denne positive besked til mine læsere:-)

Verden kan somme tider overraske og man kan mere end man umiddelbart tror. Bedre tider er på vej, ting er forandret og jeg skal til at tænke mere på mig!

Forandring kan være til det gode, men jeg er jo stadig mig:-)

Ingen kommentarer: