onsdag, september 29, 2004

Hvis jeg var....

Peter Pan for en dag ville jeg: kigge ned i skyerne, drille Kaptajn Klo og flyve forbi Grith Lygums vindue og vinke ind til hendes to hunde

Peter Plys for en dag ville jeg: spise mig fuldstændig sønderbombet i honning og bagefter drage ud på et spændende eventyr

John Lennon for en dag ville jeg: Rejse langt væk så jeg ikke blev skudt, på den måde kunne jeg fortsætte med at skrive smukke og meningsfulde tekster - og måske ville jeg droppe hende hængeplanten.

Panter for en dag; ville jeg jagte antiloper hele dagen og dovne den af i et træ ved en smuk sø om aftenen....

Dykker for en dag: ville jeg helt klart ned og svømme rundt i Titanic

Charles Dickens for en dag ville jeg: være stolt af alle de pragtfulde romaner jeg har skrevet, sætte eks-hustruen på plads og invitere alle vennerne til en pragtfuld middag

Percy Bysshe Shelley for en dag: ville jeg lade være med at tage ud og sejle, så jeg slap for at lide druknedøden, på den måde kunne jeg skille mig ud som romantikkens største poet!

Harry Potter for en dag: ville jeg gøre det fuldstændig af med ham hvis navn man ikke må nævne, lave lidt sjov magi med vennerne og bare hygge mig med lidt quidditch.

Men nu er jeg jo bare mig, hvilket også er dejligt nok, så jeg tror bare jeg går ind og læser "Peter Pan og Wendy"

Hvem ville du gerne være for en dag, og hvad ville du bruge dagen på?

Ingen kommentarer: