fredag, september 24, 2004

Schönes morgen

Uhm....klassisk musik og pilates, bagefter et dejligt varmt bad og en god morgenmad.

Solen skinner varmt, hundene flader ud, jeg er ved at blive menneske igen, og ser frem til en hyggelig aften i lag med tupper-ware interesserede, gode tøse-snakke, lækker mad, et godt glas vin og ren hygge - og piger, hvis I læser dette: jeg glæder mig til at se jer!!!

Weekenden står i flagenes tegn, vi skal til føs´dag både lørdag og søndag, tilmed over broen til Sverige en enkelt gang, og jeg glæder mig til festlig lag med mennesker jeg holder af.

Ellers skal jeg forsøge at pusle lidt om min dejlige kæreste, som ved gud har brug for det, han gør mere for mig end han aner af, og det er på tide han bliver forkælet lidt.

Hvad skal du lave i weekenden, hvem skal du forkæle?

Ingen kommentarer: