onsdag, april 20, 2005

Altså.....


Jeg hader mit speciale og den svøbende vamle kåbe det kan være.....
Jeg elsker dog at fordybe mig i det Dicken´ske univers fra gang til gang....

Jeg hader at have dårlig samvittighed når specialet skræpper op om misligehold...
Jeg elsker at være redaktør, bestille bøger til anmelderne og lave bogportal

Jeg hader når vejret er koldt og det blæser....
Jeg elsker når solen skinner og jeg går tur med mine glade, logrende hundebasser...

Jeg hader at boligmarkedet er så udpint og køberne står på nakken af hinanden...
Jeg elsker tiltrods at kigge boligsektioner, er evig optimist og ved at jeg en dag får mit hus!

Jeg hader at min far er på Filipinerne...
Jeg elsker at glæde mig til han kommer hjem....

Jeg hader når min kæreste er stresset og fraværende...
Jeg elsker når vi griner sammen over fjollede ting og kilder hinanden....

Jeg hader når det er umuligt at købe billetter til koncerter...
Jeg elsker at glæde mig til Bruce Springsteen, Forum i juni, række 7!!!

Jeg hader at min kæreste ikke vil have slik i huset mere....
Jeg elsker at være sund og smidig....

Jeg hader når det hele er stress og jag....
Jeg elsker når jeg skal i kurbad og stresse af....

Jeg hader når mine overboer larmer....
Jeg elsker når jeg sidder med hørebøffer og høre afstressende musik....

Jeg hader når mine hunde er rastløse og plager mig....
Jeg elsker at lege med dem og nyder når kigger glade på mig....

Jeg hader og elsker livet - når det er surt skal man bare tænke på alle de gode ting!!!

Hvad hader og elsker du?

Ingen kommentarer: