onsdag, april 13, 2005

Jeg forstår det nok bare ikke....

Hvis mine underboer konstant skruede voldsomt op for TV´et - fordi jeg havde en umanerlig trang til at ytre mig voldsomt seksuelt morgen, middag og aften ville jeg sgu´nok fatte et hint...

Vores ovenbo forstår det underligt nok ikke......mon der er en særlig måde man ytrer sig på spansk i forhold til at man ikke vil indblandes i andres sexliv? Det kan selvfølgelig også være at hun simpelthen ikke hører TV´et trods den høje volume?

Nu er det ørerpropper når jeg går i seng, lyttebøffer når jeg arbejder osv. - men helt ærligt! Det går over min forstand. Raseri-stadiet har jeg været igennem, nu er jeg på det stadie hvor jeg er magtesløs og bitter på livet.

Er det bare mig eller? Overvejer efterhånden om det ville være 10-år i pension Gitterly værd......bum bum bum...en knaldhård lussing ville føles ret lækker at give den spanske hyæne & den ignorante tømmersvend.

Kender I det hvor man nærmest får et had-forhold til ens naboer fordi de bare larmer, larmer, larmer, og ikke forstår hvad ordet hensyn betyder, selvom man både har forsøgt dialog, skrevet klage til bestyrelsen og nu er så desperat at man skruer umanerlig højt op for TV´et når man hører hende skrige i hele lejligheden.

Han må godt nok være en tilfreds ung mand ham vores overbo.....dertil kommer så at han også er total ignorant!

Hrmf.....jeg orker snart ikke mere! Jeg vil bare væk. Sjovt nok er der også mange andre der gerne vil købe hus, så helt enkelt er det altså ikke.

Hvordan ville du fjerne fokus fra det? For vi vil helst ikke lave mere ballade, så kan vi jo risikere at de begynder at genere os når vi sætter lejligheden til salg.

Ingen kommentarer: