fredag, februar 17, 2006

Bekymring nager bogormen....

Det er ikke nemt at have pårørende i udlandet. Først kom Muhammedkrisen, og nu jordskælv på Filipinerne, hvor min far har været siden juli 2005.

Her sidder jeg i lille sneplagede DK og kan kun sms´e til ham. Med tidsforskel og hele dynen. Der har kl.2 i nat, dansk tid, været jordskælv på en ø dernede. 200 meldes omkommet og tusinder savnes. Jeg mener ikke at det er deromkring min far bor sammen med hans kæreste og hendes børn, men hva´, bogormen og geografi er ikke det bedste mix.

Nu er det bare at vente på at papa svarer på sms´en!

Update: Han er ok, er 500 km. fra jordskredet, det bekymrer mig nu stadig. For tidligere på ugen var der jordskred/skælv samme sted, og hvem siger at det ikke fortsætter....og spreder sig? Hrm....er ikke særligt betryggende. For 500 km. er jo ingenting. Nu må han bare gerne snart komme hjem!



Ingen kommentarer: