onsdag, februar 15, 2006

Nu smider JEG med sten!

OK piger, mor er skuffet! Mor er rigtig rigtig skuffet!

Den her omgang curling under OL er gået helt helt galt for mig! For det første kan vi ikke tage TV2 Zulu, så mor var nødt til at abonnere på TV2 Sputnik, ja, beregnende fra TV2, ikke sandt?!

Nå men altså, som sagt så gjort. 2 måneders abonnement på plads. Så oprinder dagen hvor curlingpigerne skal spille mod Storbrittanien, og dagen efter mod Italien. Jeg der ellers ikke har mange aftaler, har lige præcis i de timer aftaler der ikke kan rykkes eller aflyses, mor var bitter. Meget meget bitter.

Da jeg endelig sitter min popo foran TV2 Sputnik og skal gense kampen med Italien, ja for jeg mener, ved man først resultatet så er der jo ikke meget ved det, og resultatet, eller rettere nederlaget mod Storbrittanien nåede min ører selvom jeg ikke ville det. Nå men altså, jeg får mig endelig bænket og skal se den her sindsoprivende kamp mod Italien. Og den var spændende. Jo, meget spændende. Da jeg skal til at se 2. halvleg på Sputnik, tror I så ikke de har problemer med programmet!!! Ja det virker imidlertid ikke. Mor gravede sig ned i raseri!

Efter arbejde idag og løbetur med mine to hunde får jeg endelig noget frokost, og for at det så ikke skal være løgn, ja så går det pludselig op for mig at kampen mod USA er i fuld gang! Katastrofe!!! Jeg flyver nærmest ind, får Sputnik frem, tuner ind, og så er der kun 3 omgange tilbage, mor var grædefærdig, fuldstændig grædefærlig!!! Ja, nærmest på randen til curlingselvmord!

Så piger, bank nu røven ud af Japan og Schweiz i morgen ok, for ellers er OL for DK curling altså out and over, og det holder jeg simpelthen ikke til, jeg må se noget curling, så nu sætter vi altså fut under de sten piger! Og så lover jeg lige at jeg sidder bænket og parat til at heppe under begge kampe! Så om så huset flyver væk og 3. Verdenskrig bryder ud, så har jeg en date med Sputnik Zulu Live under de to kampe imorgen, og ve dem hvis der går noget galt teknisk, så har jeg slet ikke lyst til at være i deres bukser!!!

Pis os´, min curlingkarma er altså ikke god under denne OL! Jeg er simpelthen nødt til at tage mig gevaldigt sammen. Så nu tager pigerne og jeg os sammen! Basta!

Ingen kommentarer: