fredag, februar 10, 2006

Vi smider med sten og fejer med kost!!!

Vinter OL og åbningsceremoni i dag! Ja, kald mig bare nørd, men jeg elsker altså bare curling. Hrm...egentlig har jeg nogle ret mærkværdige lidenskaber i forhold til sport på TV, tog engang mig selv i at sidde og se bowling og sågar dart. Ja, hvor skal det ikke bære hen....

Men altså, vinter OL starter i dag og jeg kommer til at sidde klistret til skærmen når damerne sådan over de næste mange dage kyler sten på isen. Tænk, primitivt, ikke sandt, kyler sten på sten, støder de andres sten væk. Det er jo så enkelt og logisk. Lige til. Lige mig:-)

Måske jeg skulle iklæde mig sympatitøj. Sådan stor frakke, hue, halstørklæde, luffer, og sidde og varme mig ved skoldhed te. Eller måske bygge en TV hule hvorfra jeg kan lege eskimo, ja, så kan hundene jo passende trække mig en tur rundt i stuen, sådan bare for at lave lidt autentisk stemning. Jeg kunne jo også lave mit eget lille curlingspil. Passende med malerbøtter, koste, pensler og diverse, tegne banen op med maling på vores afdækningspap.

Ja sådan er der så mange muligheder når vinter Ol går igang:-) Ja, og OL-sex ikke at forglemme, en disciplin de helt har glemt at tage højde for, men selvfølgelig også en disciplin der kan blive lidt besværlig hvis mit eskimoimage skal bevares, men altså jeg mener, eskimoerne får jo også børn osv. ikke, så helt umuligt kan det vel ikke være:-)

Skal du se vinter OL eller afskyr du det bare og vil hellere ud og shoppe, se film eller studere?

Ingen kommentarer: