torsdag, juni 01, 2006

Bogormen har umanerlig lyst ....

til at sende alle jer bloggere et kæmpe kram her til morgen - så her er det: kram, kramme, krammerammeramme. Og kram, kram, KRAM!

Uhm.....et stort morgenkram er bare noget af det bedste....og med morgenkaffe drysset med et lille gran kanel og Def Leppard på DR X, ja så kan dagen altså ikke gå helt galt!

Ved nærmere eftertanke sender jeg også lige et kram til alle dem rundt om i verden der af den ene eller den anden grund ikke er så heldige som jeg selv, specielle varme kram til alle dem jeg holder af og kender, og endelig et vildt overraskende kram til hele holdet bag serien "Lost" - genial serie I har lavet der! Notits: Jeg har kun set de to første afsnit så røb endelig ikke noget for mig! Tak:-)

Hvem vil du sende et kæmpe kram til her til morgen, hvem har brug for det?

Ingen kommentarer: