mandag, juni 26, 2006

Ord på sinde....

Der er masser af ord på sinde, men få af dem kommer ud på bloggen lige i øjeblikket. Måske er det bare sådan min sindstilstand er lige nu, måske skyldes det restriktioner, forhindringer. Måske skyldes det livet. Regnen der siler ned.

Om et øjeblik vælter de der ord sikkert ud igen, sommersolen skal lige varme mig, så er jeg der igen.

Indtil da nyder jeg regnen der siler ned, og Thor der svinger med sin hammer. Tiden som græsenke, det faktum at jeg skal starte på teoriundervisning til kørekort i aften, og mine basser der ligger og sover, så afslappede som kun hunde kan være det. Og så burde jeg grifle på en artikel om ferielæsning, hvilket jeg vil gøre nu!

Kan du også have problemer med ord der gerne vil ud, men ikke kommer det? Og nyder du også sommerens silende regn? Tomaterne bliver så glade:-)

Ingen kommentarer: