tirsdag, oktober 30, 2007

Mod solen igen;-)

Kære alle

Tusind tak for jeres kommentarer og jeres støtte i en svær tid, det betyder alverden. Tak for gode ord, kloge råd og medfølelse. Jeg magter ikke lige at svare jer hver især, så derfor denne fælles-status, til jer, der har været så søde at kommentere på mit forrige indlæg.

Jeg har snakket rigtig meget med de mennesker, der er tæt på mig i min hverdag, med min familie, venner, mødregruppe-mødre og andre. Alle har været forstående. Har været hos min læge, og hun var også rigtig god. Diagnosen er ingen eller en meget mild depression, hvilket jeg selv er helt enig i. For efter mere søvn gik det hurtigt meget bedre.

Nu har jeg så kontaktet en psykolog, der har tilknytning til Gaia-instituttet, for at få snakket de hårde oplevelser igennem. Jeg er sikker på, at efter et par måneder med samtaler hos hende, ja så er jeg fit for fight igen. Som hun så klogt sagde til mig, for at nyde det gode nye, må man skille sig af med det tunge gamle. Så sandt, så sandt.

Tak for jeres støtte:-)

Ingen kommentarer: